پيدا كردن نيازها و سوالات مخاطبان در سئو

در اين وبلاگ به ارائه مقالات تخصصي و جامع درباره شيوه هاي بهينه سازي سايت مي پردازيم.

  • _چرا باید بررسیهای و سخت گیریهای امنیتی برای سایت در نظر گرفت؟
  • مقاله نویسی مورد تایید گوگل
  • چگونه توضیحات هر اپیزود را وارد کنیم؟
  • تعیین مخاطب هدف در تولید محتوا
  • چطور یک کمپین گوریلا مارکتینگ را شروع کنیم؟

پيدا كردن نيازها و سوالات مخاطبان در سئو

۳۸ بازديد

مخاطبان شما در رابطه چه موضوعاتي كلام مي نمايند؟
از كدام پلتفرم ها بيشتر به كار گيري مي نمايند؟
چطور ميتوانيد با آنان رابطه برقرار فرمائيد؟

اينها يك سري تا از سوالاتي ميباشند كه پيش از تدوين استراتژي سئو در مشهد بهينه سازي مي بايست از خودتون بپرسيد. هنگامي كه تصور بهتري از منظور هاي مخاطبانتان داشته باشيد مي‌توانيد استراتژي seo را بر طبق اين آرزوها تعريف و تمجيد فرماييد. در حالتي كه مخاطبان شما در پي رستوران هاي گوشه و كنار خونه خويش باشند، مي بايست يك‌سري تا پست از معرفي رستوران ها در محله هاي خاص در وب لاگ خودتان داشته باشيد يا اين كه چنانچه در زمينه‌ي يك فرآورده خاص كلام مي نمايند، چرا يك پست معرفي و نظارت آن جنس در وبلاگتان نداشته باشيد!

اين آيتم معمولي يكي مهم‌ترين تكنيك هاي بهينه سازي ميباشد كه متاسفانه در مردم موردها رعايت نمي شوند. معمولا بهينه سازي شغل ها يا اين كه صاحبان بيزينس سريع به سراغ موضوعات اساسي ميروند و مي خواهند كلمه ها كليدي مهم را seo نمايند سواي اينكه تحقيقي ايفا دهند كه محاطبان آن ها دچار چه موضوعاتي ميباشند.

از جمله كسي يك فروشگاه آنلاين در باب خريد موبايل گوشي فعال‌ساز‌ي نموده است. عموما پيرو بهينه سازي كردن و بالا داخل شدن روي كلماتي مثل “خريد تلفن همراه” و “بها گوشي” ميباشند سواي اينكه محاسبه نمايند كه در وضعيت كنوني، مخاطبان مبتلا چه مارك تازه از تلفن هاي همدم مي‌باشند و يااينكه چه مشكلي در كدام گوشي دارا‌هستند، كليه اين مورد ها ميتواند به يكي‌از مهم‌ترين اشتباهات اشخاص تبديل خواهد شد.

اين موردها قادر است در بهينه سازي براي شما حياتي باشند. ما در ويكي دمي از اين تكنيك به شدت استعمال مي كنيم و پيشنهاد ميكنيم كه شما هم به كارگيري نمائيد.
از چك و برسي وبسايت خودتان غافل نشويد

از ساير راهكارهاي بهينه سازي، تجزيه و آناليز تارنما بوده كه از آن تحت عنوان شايسته ترين راه و روش براي بهبود استراتژي سئوي يك تجارت آيتم به كار گيري قرار مي‌گيرد. قطعا وقت متعددي را براي جستن نقاط ضعف تان و جاهايي كه بيزنس به اصطلاح نياز داراست صرف كرديد. تحليل به موقع بهينه سازي قادر است به شما ياري دهد كه رقباي خويش را پشت رمز بذاريد و به شما استحضار مي‌دهد كه حالت فعلي وبسايت شما در موتورهاي كاوش به چه شكل ميباشد. عنوان ها صفحه هاي، توضيحات، امتياز اسپم و سرعت لود صفحه ها مواقعي مي‌باشند كه معمولا از آنان ديده پوشي مي‌گردد.

ارزيابي بهينه سازي به شما امداد مي نمايد كه ترازو بازدهي وبسايت خويش را اندازه بگيريد و اهدافي تعريف و تمجيد نمائيد كه با مراد هاي مخاطبانتان منطبق داشته باشد. ابزاراهاي تجزيه و آناليز seo مثل Ahrefs، SEMrush و Pro Rank Tracker اين امور را به راحتي براي شما اجرا مي‌دهند و صرفا كاري كه بايستي ايفا بديد اين ميباشد كه نشاني وبسايت خويش را در يكي‌از اين ابزارها وارد نمائيد و گزارش هاي تفضيلي از كارآيي وب سايت تان را اخذ فرمائيد. با هر آناليزي كه روي وب سايت خويش اجرا مي دهيد، ممكن ميباشد كه يك راه حل نو براي seo سايتتان به دهنتان خطور كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.